"Chińczyk" to gra, która tak naprawdę nie ma nic
wspólnego z Chinami. To jedna z najbardziej popularnych i lubianych losowych
gier planszowych. Podobnie jak Szachy, Chińczyk wywodzi się z Indii, a jego
pierwowzorem była starohinduska gra Pachisi. W tę Chińczyka można grać od dwóch
do sześciu osób. Każdy z graczy otrzymuje po cztery pionki, a celem gry jest jak
najszybsze wprowadzenie ich przez gracza na wyznaczone pola, kończące obieg toru
planszy. O przebiegu gry w znacznej mierze decydują losowe wyniki rzutów kostką,
ale pewien wpływ na jej rezultat ma również strategia przyjęta przez graczy. W
trakcie gry istnieje możliwość zbijania pionka przeciwnika co w połączeniu z
pozostałymi jej zasadami sprawia, że w trakcie rozgrywki wyzwalają się
niesamowite emocje.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.